- Klient zobowiązuje się używać udostępniony sprzęt gastronomiczny wyłącznie do celu uprzednio uzgodnionego i na czas uprzednio uzgodniony z Udostępniającym.
- Klient zobowiązuje się do:
- korzystania z przekazanego sprzętu zgodnie z przeznaczeniem oraz do utrzymywania go w należytym stanie, prawidłowej jego obsługi i regularnej bieżącej konserwacji zgodnie ze wskazówkami Udostępniającego, a także utrzymywania należytego stanu sanitarnego udostępnionego sprzętu,
- nieoddawania sprzętu gastronomicznego do korzystania osobom trzecim,
- niedokonywania jakichkolwiek napraw i niewprowadzania zmian w sprzęcie lub zlecania tych napraw czy też zmian osobom trzecim,
- niezwłocznego zgłaszania nieprawidłowości w działaniu sprzętu (usterek i wad technicznych) przedstawicielowi Udostępniającego nie później jednak niż w terminie 48 godzin od momentu ich ujawnienia,
- pokrycia wszelkich kosztów napraw wynikłych z niewłaściwego użytkowania sprzętu, niedbałości klienta lub zbyt późnego zgłoszenia awarii,
- umożliwienia naprawy sprzętu podmiotowi wskazanemu przez Udostępniającego oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z przedmiotową naprawą;
- umożliwienia w każdym czasie Udostępniającemu kontroli stanu technicznego oraz sanitarnego sprzętu oraz sposobu jego wykorzystania,
- pobrania z magazynu Udostępniającego oraz zwrotu sprzętu po imprezie do magazynu Udostępniającego na własny koszt;
- zapewnienia ochrony sprzętu;
- Z chwilą przekazania sprzętu wyszczególnionego w Katalogu, potwierdzonego w protokole odbioru, ryzyko jego uszkodzenia lub utraty przechodzi na Klienta. Klient w trakcie trwania umowy ponosi całkowitą odpowiedzialność za powierzony mu sprzęt. W szczególności ponosi on ryzyko uszkodzeń sprzętu, jego kradzieży, dewastacji itp. W przypadku zaistnienia takich zdarzeń, Klient pokrywa wszelkie koszty związane z doprowadzeniem urządzeń do stanu sprzed chwili ich udostępnienia. Za podstawę ewentualnych roszczeń odszkodowawczych przyjmuje się 2 rynkową wartość zakupu sprzętu tego samego rodzaju/wartość sprzętu określoną w Katalogu. Zapłata odszkodowania nie zwalnia Klienta od obowiązku zwrotu sprzętu uszkodzonego.
- Jeżeli w trakcie załadunku Udostępniający stwierdzi, że Klient nie zapewnił odpowiednich warunków do transportu sprzętu, a co za tym idzie naraża go na uszkodzenie, bądź zostanie stwierdzone, że Klient dokonuje podczas załadunku modyfikacji sprzętu, w szczególności rozkręcając jego poszczególne elementy, Udostępniający ma prawo wypowiedzieć niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym. W takim wypadku dla zachowania właściwej formy wypowiedzenia wystarczające będzie wysłanie wiadomości elektronicznej przez Udostępniającego na adres elektroniczny Klienta wskazany w umowie. W przypadku wypowiedzenia umowy na wskazanej wyżej podstawie Udostępniający zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia określonego niniejszą umową.
- Klientowi, za wyjątkiem prawa do używania sprzętu, nie przysługują żadne prawa w stosunku do udostępnionego sprzętu. Sprzęt nie może być przez Klienta sprzedany, przeniesiony w inne miejsce, bądź wykorzystany jako przedmiot rozliczeń z osobami trzecimi. W razie zaistnienia ryzyka zajęcia urządzeń przez organ państwowy (np. przez komornika) w toku postępowania prowadzonego przeciwko Klientowi, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania tego organu o tym, że właścicielem urządzeń jest Udostępniający oraz do okazania temu organowi niniejszej umowy, a jeśli mimo tego dojdzie do zajęcia – do podjęcia wszelkich prawem przewidzianych działań dla uchylenia zajęcia (np. poprzez złożenie skargi na czynności komornika).
- Udostępniający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez wyznaczenia dodatkowego terminu na usunięcie uchybień w przypadku nieprzestrzegania/naruszenia przez Klienta któregokolwiek z postanowień zawartych w punktach od 3 do 8 niniejszej umowy, jak również w przypadku otwarcia postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego Klienta.
- W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy, niezależnie od jego formy, Klient zobowiązuje się niezwłocznie zwrócić udostępniony przez Udostępniającego sprzęt kompletny, w stanie niepogorszonym ponad stopień zużycia wynikający z prawidłowej jego eksploatacji z uwzględnieniem wcześniejszych przeglądów stanów ilościowych, bez zewnętrznych uszkodzeń mających wpływ na ich estetykę i wygląd.
- Zwrot powinien nastąpić do najbliższego magazynu Udostępniającego. Klient może uzgodnić z Udostępniającym, że urządzenia zostaną odebrane przez pracownika Udostępniającego lub inny wskazany przez niego podmiot.
- Klient jest odpowiedzialny materialnie za wszelkie szkody wynikające z niewłaściwej eksploatacji, utraty bądź takiego uszkodzenia urządzeń, które uniemożliwiać będzie ich dalszą eksploatację.
- W przypadku nieterminowego oddaniu sprzętu – Udostępniający może obciążyć Klienta karą umowną poprzez wystawienie notą obciążeniowej w wysokości zależnej od wartości sprzętu.
- W przypadku niezwrócenia sprzętu do siedmiu dni od terminu określonego w zamówieniu i umowie, lub w przypadku zwrotu trwale uszkodzonego sprzętu, Klient wyraża zgodę na obciążenie go notą obciążeniową o wartości sprzętu wskazanego w Katalogu. Nota obciążeniowa będzie wystawiona wg wartości sprzętu wskazanego w Katalogu, a jeśli nie została ona tam wskazana, to wg wartości odtworzeniowej sprzętu, czyli wartości niezbędnej do zakupu nowego sprzętu.
- 16. W przypadku niemożności sprawdzenia przez Strony stanu oddawanego sprzętu przy odbiorze – Udostępniający w terminie 24 godzin od odbioru dokona oględzin oddanego sprzętu. O ustalonych uszkodzeniach sprzętu Udostępniający powiadomi niezwłocznie Klienta, wzywając go do komisyjnego sprawdzenia uszkodzeń. Zawiadomienie dokonywane jest emailem, telefonicznie lub faxem. W razie nieprzybycia Klienta w terminie 24 godzin od zawiadomienia, jednostronny protokół oględzin sporządzony przez Udostępniającego może być podstawą do obciążenia Klienta.
0
TYSIĄCE REALIZACJI
0
MILIONY ZADOWOLONYCH GOŚCI
0
TONY WYDANEGO JEDZENIA
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Kontakt w sprawie organizacji bankietów, spotkań biznesowych.
META SP. Z O.O.
ul. Stanisława Lema 7 / 31-571 Kraków
NIP: 679 30 64 534
tel. +48 533 350 213
Kontakt w sprawie wypożyczalni sprzętu gastronomicznego.
META SP. Z O.O.
ul. Stanisława Lema 7 / 31-571 Kraków
NIP: 679 30 64 534
tel. +48 534 240 270
mail: kontakt@arenarental.pl
Kontakt w sprawie imprez masowych, plenerowych.
META SP. Z O.O.
ul. Stanisława Lema 7 / 31-571 Kraków
NIP: 679 30 64 534
tel. +48 533 350 213